Älskar min ponke <3

Hej hallå tjena tjillevippen tjohooo tjaba! (yeah yeah shut up!)

Ikväll ska jag på bioooo :) " Djävulen bär prada" , med pappa, sanna och Louise..kommer saknar jim, well well!

Det enda mysiga är med att vara ifrån varandra är att när man ska träffas igen så är man hypernervös! *pirr pirr*

Igår så fick jag en tröja av Katta, jätte fin :) lite pinigt men vafan den var ju fin så det är bara att tacka och ta emot :)

Imorgon ska Jim blir brunhårig :) Tror han blir skiiit snygg, grr ;) Sen ska vi ner på stan och shoppa LÄNGTAR!!!

Nu ska jag ta mitt pick och pack och dra.

Nåväl...Daniella Claesson

120859-9

Kommentarer
Postat av: legolas

hoppas man blir medbjuden nästa gång då:S:P: )loooove youuuuu !!!!!!!!!

2006-10-29 @ 15:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback