Dagen då allt gick fel...

Hej hej! Det här har varit en dag från helvetet.

1. Vaknade och hade fått munsår, så hel min underläpp hade svullnat upp. OHH YES!
2. Hade tappat bort min tröja, jäkla skiit så jag fick sätta på mig mjukiskläder.
3. Trodde vi (jag o jim) hade försovit oss, men så visar det sig att vi började visst den tiden vi kom till skolan FAN! ( jaa jag vet försova sif är negatift, men inte när man har den läraren som vi hade hela dagen, DÅ VILL HAN FÖRSOVA SIG!)

Nu har jag och Jim setat och pluggat, dukitga! Usch för prov på fredag...

Har varit deppig hela dagen, don´t know why! :S Kanske bara saknat Jims berörign. Jag ska sova så nära dig inatt älskling!

Ska vara borta från skolan imorgon. fick skolka för mamma :) men det är faktiskt så att jag måste plugga samhälle så det är inte så illa som det låter! Jag har världens bästa mamma!

Jim Tillberg jag älskar dig något så otroligt mycket, du är min värld! Du och jag föralltid!

Nåväl...Daniella Claesson
120859-3

Kommentarer
Postat av: emelie ahlskog

huuh! du har gjort ett lagbrott! samma design som mig... :O:O:O

2006-10-19 @ 09:47:58
URL: http://ahlskog.blogg.se/
Postat av: älexandra

BÄBISAR

2006-10-20 @ 18:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback