Ferre :)

Halloj!

Igår var det fest hos Angelica. Tyckte det var skit kul, synd bara att det finns sånna idioter som ska komma fast att dom inte änns är bjudna. Skaffa egna kompisar att festa hos iatället. GEEKS!

Förfest hemma hos mig, ganska trevligt :)

Pratade med Angelica, tydligen har folk snott mobil, kamera, pajjat kylskåpet och snott hemtelefonen, seriöst det är bara så patetiskt!!!! Förbannad man blir!

Rolig kväll och trevligt folk :) Synd att Emma drog så tidigt, men är man osocial så är man :/ hehe skoja...eller?

Emelie du är världens bästa kompis, utan dig igår hade jag dött. Tack för att du ställer upp NO MATER WHAT!   Love you <3<3<3


Massa med skolan denna vecka :O Svenska prov, Sammhälls prov och så ska jag hålla ett 5 minuters långt argumenterande tal. Svenskan och talet kommer gå bra, men inte sammhälle så jäkla svårt asså!!!

Jim Tillberg : Du och jag kommer stötta på små incidenter men det är så otroligt skönt att veta att vi alltid kan lösa våra "problem". Du är helt underbar, one of a kind! Det kommer alltid att vara du och jag. ÄLSKAR DIG!

På tal om prov, dags att plugga, booooooooring!


Nåväl...Daniella Claesson

120859-7Jag och Emelie forever <3120859-3Jag och Jim, obeskrivlig kärlek!!

Kommentarer
Postat av: marielle

blää, äckel angelica carsfeldt.. Hur kunde du?:O

;)

2006-10-16 @ 15:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback