Fredag...

ÄNTLIGEN!!!

Det har varit världens jobbigaste dag idag, OMG! Hade samhällsprov, får lov att be till Gud att jag blir godkänd ( och neeej gott folk jag är inte kristen, men en liten bön hit och dit kan man väl dra till med)

Fredag: Ska bara ta det lugnt :)  schöönt! Kolla på Idol och mysa ;) kommer slockna framför tv:n klockan 22.00 skulle jag kunna tro, Jim får väl skaka liv i mig om han vill ha lite pussy ;) ( jaa lite vulgär kanman väl få vara så här på fredagskvisten)

Lördag: SOFTA LÄÄÄN! ohh noo jag har blivit smittad av alla "piiip" på min skola, Tumbaliska ska jag nog kalla de! Har 5 timmar film framför oss att ta igenom. Wallander - brandvägg och World trade center.    MYS MYS MYS!!!!

Så ser min helg ut, ganska skönt faktiskt, bra med lugn helg ibland :)

Nu ska jag slänga mig på min boyfriend och smitta ner hela han med mitt munsår <3 neeej då älskling, don´t worrrrrrrrrrrry! Det är snart borta, skönt!

Jim Tillberg : Du är mitt allt, jag älskar dig idag, imorgon och föraltid<3<3<3<3<3<3<3<3

Nåväl....Daniella Claesson

120859-4


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni är så jädra fina tillsammans, slår alla:)

2006-10-21 @ 00:36:03
URL: http://Shammar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback