HUR FAN KUNDE LINDA ÅKA UT UR IDOL?? :O

ÅHHHHHHHHH! Jag hade skrivit värsta långt så råkade jag trycka på en knapp så poff så försvann allt! jobbigt, aja får väl samanfatta allt då :/

LOV LOV LOV! fy farao va skönt (nu skulle Lotta på bråkmakargatan´s mamma skälla ut mig" måste du säga så där hela tiden?, fy farao" ) Fast vet inte om man kan kalla det  lov direkt, har massa plugg till veckan efter lovet, så elakt av lärarna! men men skönt att få sova ut iaf, om man inte har en Jim bredvid sig som är uppe med tuppen och sätter på datan för att jag ska vakna till! :P lite gulligt iaf!

Igår hade jag och Jim världens myskväll! Var ensama hemma hos pappa, tände massa ljus, lagade jätte god mat och kollade på Idol och film , eller jaaa kollade och kollade ;) HUR FAN KUNDE LINDA ÅKA UT? :O seriöst hon var nästan bäst igår, eller jaa det fanns ju andra som var mycket sämre i alla fall! jaja...

Idag ska vi kanske åka ska åka till skärholmen, måste hitta nått fint tills på fredag :) Plus att jag och Jim måste köpa nått till födelsedagsbarnet Beatrice 18 år :) haha!

Nu ska jag göra mig iordning jim är inte nöjd med att jag luktar apa och sitter i mjukisbyxor, wonder why? :S hehe!

Nåväl...Daniella Claesson

120859-4


Kommentarer
Postat av: emelie ahlskog

du skulle inte kunna variera med bilder lite vavavava :O

2006-10-28 @ 12:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback