Måndag

Hello!

Första dagen på lovet har varit toppen, än så länge :)
Åkte ner på stan vid elva-halv tolv, shoppade kläder tills på fredag :) Jätte fiiin guldväska också!!!

Sen åkte vi till frisören och såg till att Jim bleb brunhårig, det vart grymt snyggt!
Roligaste var  när frisören fönade upp hans hår så han såg ut som en mikrofon (ni som känner Jim vet att han redan har fluff hår då kan ni ju tänka hur han såg ut efter en föniong) OMG!
'Det blir skit snyggt!" Sa frissar när hon fönade och jag fick sitta där och hålla mig för skratt :D Roligt var det iaf :)

Sämsta idag är att jackan som jag ville ha inte fanns i brun så jag fick ta tråk ljusblå, men men det kanske blir bra det med :/ :)

Kollade på Djävulen bär Prada igår, hehe Jim hänkade med endå. Den var väl sådär.
Årets ytligaste film pris går till:  Djävulen Bär Prada!!!!

Nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer
Postat av: emelie ahlskog

vilken jacka blidde det?:)

2006-10-31 @ 13:29:18
URL: http://ahlskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback