Orientering...

boooooring as hell!!!! men men, det gick skapligt iaf. Jag, Linn och Erco tog väl sisådär 13 stycken "märken"...  haha jag och Linn var typ som dom där tjejerna på telia reklamen. Vi stod nedanför bergen och Erco fick klättra upp och springa och leta :) roligt!

Jaha hur är det med min öroninflamation då? inte så himmlas mycket bätter. Provade att sova med vitlök i örat, nej jag e inte sån där hokuspokus, det funkar faktiskt! Men tydligen inte på mina öron :/ resultatet blev vara en hel del vitlökslukt :)

Slutade vid kvart över tio idag, skönt! :) Nu ligger juuuumich och sover i soffan. Usch det är dö trista "Våra bästa år" på tv, så jag satt mig här och skrev en anning eller två...
 Fattar fortfarande inte rikitgt hur man lägger in bilder och sånt, men det löser sig nog :)

Lääääängtar till helgen :D Fedag är det tjejmys hemma hos emma med bubbelbad och tacos och idol :) sen ska vi möta alla boysen på stan så ska vi till Texas :) Lördag så är det "klassfest" hos Angelica, hoppas det blir skoj, tycker att det bara går konstiga människor i min klass, men men...ska ju släpa med mig Emelie så det blir nog kul endå :D

Nåväl....Daniella Claesson

Jim o Jag <3

Alltid vi två älskling <3

Kommentarer
Postat av: bästa

vi tog 16 loooosersssssssss

2006-10-11 @ 18:24:56
Postat av: bästa

vi tog 16 loooosersssssssss

2006-10-11 @ 18:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback