sprukna byxor..

åhhh hade skrivit värst massor sen förvann det :/ jäkla skiiiit!!! aja får väl ta och börja om, men i kortare berättelse :)

Ska börja Taekwondo idag :) Lite nervig men känner ju redan några där bla Jim, Nenne, Johnny, Mikaela och Cheri plus att jag ska börja med Sanna som är lika usel som mig... Men jag e fasiken ganska vig, kan uppdatera er imorgon om hur det gick :)


Idag när vi låg i sängen och kelade lite så ville Jim kela lite "extra mycket" men jag sa tvärt NEJ eftersom jag har urinvägsinfektion så det kändes inte så lockande just för tillfället. Men sen , rätt som det var, så sprack mina byxer precis vid muffen. Då tar Jim tillfället i akt -Daniella kolla, det måste ju vara ett tecken!!!
RARIIIING <3<3<3

Längtar tills imorgon :) Tjejkväll hos Emma, sen på lördag är det fest hon Angelica, woohhhooo!

nåväl....Daniella Claesson

Saknar min Emelie Ahlskog, kul det ska bli i helgen <3

Kommentarer
Postat av: Åsa

Men vad kul att du också ska börja :D kommer du på söndag? då hade jag tänkt att vara där hähä :P

2006-10-12 @ 21:07:33
URL: http://readmelove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback