Stockholm...

Hej hej!

Idag var jag och Sanna i stockholm för att kolla jacka :) HIttade en jääääätte fin brun fjällräven! Sanna ville också ha en sån fast en grön. Sa det till pappa så han får se till att fixa det, danke på förhand ;) Dom var så mysiga och varma! (Emelie jag vet att du spyr på dom jackorna moahahaha!)
Stötte på världens skummaste människor idag :O En jätte nervig killa på tåget som hade knallgul skjorta, tror han hade fått nått i rumpan för han pillade sig hela tiden "där bak" kunde knappt sitta still och höll på med sna papper helöa tiden, stakars lilla närvvrak! Sen såg vi en killa komma ut från Åhlens city med lila cyckelhjälm med glitter, (en sån som man hade när man var liten som man kunde klistra på klistermärken) han hade inte änns en cykel :/ ahaja! Och sen en massa mer men orkar inte skriva mer om dom :) Det finns gott om konstigt folk i den här lilla världen!

Är hemma hos Jim nu, ska vara ensama här ikväll :) myyys! Eller ja, hans bror ska väl vara hemma också men han får vara ute i sitt hus, eller om Jim och jag lånar det och kollar på hans enooorma tv där ute :) mysigt iaf! :D

Katta (Jims mamma ): Vem tyckte du var bäst på Idol igår då?
Jag: Jag vet inte, Cissi var ganska bra.
Katta: Jag såg inte så mycket, men himmla tur att den där Räkan åkte ut!!
Jag: Han heter väl Snäckan ? :)
Katta: HAHAHA jaa juste, det var det jag menade, hmm vad fick jag Räkan ifrån :)
 så gullig :)

Nåväl...Daniella Claesson

Jim o Jag <3

Kommentarer
Postat av: emelie ahlskog

jiihoo, räkan is out of the game!!! och fjällräven, mja du. Dom e väl fina så där men verkligen inte så speciella som alla verkar tycka. Plus att alla har dom. Larvigt. Satsa på en fornarina som finns på MQ. Your style. Men annars skulle du nog va jättefin i en fjällräven så :D Jaja, babbel. Gonatt or something.. Kyss

2006-10-23 @ 00:38:49
URL: http://ahlskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback