Tisdag

Tjabba tjena hallå, vi säger så!

Känner mig som Emma hon kan alla dom där barnprograms visorna :) Mille och Molle, Pello och Kolle, och vad alla nu heter :P

Idag sov jag läääääääänge sen kom en Jumich och pussade mig i nacken (pinsmat om jag stavar fel, inte naken, tror jag fixar de) tills jag vaknade till liv, myyys!

Längtar tills min jacka kommer :) En ljusblå fjallisrävis :) Måste lixom ha storlek xxxs, ikänner mig värsta skinny, ignorerar det fakta att dom är värsta stora i storleken!

Nu ska jag kolla på DH ( = Desperat housewifes, vet inte hur det stavas så jag skriver DH :P )

ÄLSKAR MIN JIM JIM JIM JIM JIM!!! <3<3<3<3

Hektig helg :)
Fredag: 18 års fest med tjejmiddag innan :)
Lördag: Halloween fest :D

Nåväl...Daniella Claesson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback