urin...

" Hej mitt namn är Daniella och nu är det så att någon har ringt min mobil, eller asså inte min mobil utan min bästa kompis Emelies mobil, jaa i alla fall så har någon ringt...."

Jaaa så lät det första gången jag ringa nummerupplyssningen åt emelie, vi var väl sisådär 10 år skulle jag kunna slå till med :) piiiinigt, tror inte att det stakars killen som svarade ville veta hela min livshistoria! :P

Något riktigt roligt/äkligt hände i fredags när jag och Jim skulle duscha...Nej den här gången puttade jag inte honom i badkaret så han höll på och dö, den här gången hände det något mycket mycket mycket värre vill jag lova! Hujedanemeeej! Nåväl, vi stod där i duschen, det var typ jummet vatten eftersom att tvättmaskinen var på samtidigt så räker inte varmvattnet, sen helt plötligt när vi står där inne i duschen och trängs så kommer varmvattnet, trodde jag iaf, så säger jag " Gud va varmt det blev nu, var skönt!" så ser jag hur Jim står och små flinar, så kollar jag ner då ser jag att Jim atår och kissar på mig :O:O:O:O:O snubboooo! så säger han till sitt försvar "Jag ville bara markera mitt revir" och då kunde jag inte vara sur längre, liiiite gulligt iaf :) haha mitt lilla hjärtegull<3

Nåväl nog om fredagen, på lördagen så skulle vi bara vara hemma och hyra film, äta skräpmat och vräka i oss chirre och dirrre...jaa allt det gjorde vi, sen ringde Jim mobil, när vi skulle krypa ner i sängen och kolla på sista skräkiiisen efter att vi hade badat med tända ljus och bubblor, jaa tydligen så var det full rulle nere på Texas så vi drog dit :) skönt när man bor på stan :) Gick dit och var sociala i ungefär någon timme sen gick vi upp och la oss igen :) och möööös natten lång!

Nu ska jag plugga, bajs bajs bajs bajs va trist det är! Slönt att jag kan plugga med Jiiiimch!

nåväl....Daniella Claesson

Kommentarer
Postat av: emelie ahlskog

du e så snuskig :O hahaha

2006-10-11 @ 11:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback