VARNING!!!

Äntligen slut på skoldagen :) eller vi slutade iof vid elva typ typ...Hade svenska prov idag, gick bra tror jag. Man skulle skriva ett referat. Åkte ner på stan så bjöd Jim min på lunch, mysigt!

Skulle gå och träna med kom ihåg att vi hade massa att plugga till provet på fredag :/ boooooooring!

Ska åka med pappa idag och kolla på en jacka, kanske kan passa på att övningsköra, men vet inte omjag vågar köra enda upp till stockholm, men ifall att jag får köra:  VARNING ALLA PÅ VÄGARNA E4 DANIELLA ÄR UTE OCH KÖR!! så nu har jag varnat omvärlden iaf :)

Sång lektion idag, roligt men så jobbigt att ta sig dit, Lat? yeah belive me I know :)

älskar dig jim

nåväl...Daniella Claesson

Kommentarer
Postat av: Sara

stora vägar som E4 är ju superlätta att löra på, varna snarare trafikanterna inne i city ;-)
lycka till med jackcheckandet

2006-10-16 @ 13:40:10
URL: http://dajsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback