VG

wooohhhooo jag fick VG på mitt svenska prov som jag hade förra veckan :) Det gårså himlans mycket bättre för mig i skolan nu, VG på matteprovet också :) imorgon får vi tillbaka samhällsprovet också, där är jag glad så länge jag klarat G linjen. Engelska B prov imorgon, och Engelska A redovisning :/ hoppas att det går bra, sen på fredag är det Speech prov. Jag fattar inte varför alla lärare ska vara så kassa på att planera, alla proven hamnar alltid 2-1 vecka ifrån höstlovet. Blir så less!

Idag har jag haft sånglektion, Jim fick följa med, jaa till och med följa med in i sångrummet och det har ingen fått med den här nya läraren, be proud!

Imorgon börjar vi 10.10 schööönt med lite sovmorgon för en gångsskull ska bli så skönt med lov, himmla skoltrött vid det här laget! Vill bara sova sova sova! Därför kändes det great med en lugn helg, kanske blir en till lugn helg den här helgen, är lite trött på att vara ute och ränna på nätterna. Men om jag känner mig själv så är det bara temurärt, om någon helg igen vill jag säkert inget heldre än att vara ute och partajjja!

Imorgon firar jag och Jim 7 månader, känns som mycket längre! Känner dig utan och innan redan! Vi kommer ha ett bra liv tillsammans du och jag (obs jag låter som en spåkvinna, "jag kan se min hokuspokus kula att vårat liv kommer bli bra") ÄLSKAR DIG!!! <3<3<3<3

Imorgon kommer Nenne :)

Nåväl...Daniella Claesson
120859-6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback