Det är det här som kallas Journalistik

1.Var hittade du den här listan?  Andrea :)
2. Var är dina föräldrar födda? Sverige 
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Ingen aning :/
4. Vilken är din favoritrestaurang? Hmm, La Cantina är smarrigt 

5. När badade du i en pool senast? I lördags hemma hos Emma. 

6. Har du varit med i någon skolpjäs? Jepp Törnrosa, jag var hon :)
7. Hur många barn vill du ha? Ett, en tjej som ska heta Ängla 
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Typ hårdrock
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Oj just jävlar jag får rösta :O 
10. Vad har du för TV-kanaler?  Dom flesta! 
11. Har du åkt moped någon gång? Ja en gång i tiden höll man på med sånt pinsamt 
12. Har du busringt någon gång? Haha jaa det har väl alla? :P 
13. Har du fått felparkeringsböter?
 Ja, jag stod utanför entren vid sjukhuset, illa!
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?  Nej aldrig i livet, höjdrädd! 
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?  Kan inte kartan så bra :/  Egypten tror jag 
16. Har du en egen trädgård? Egen och egen, hemma hos pappa har vi tomt så det räcker och blir över! 
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Sailormoon :) 
18. Kan du alla orden i nationalsången? Ja då! Patriot?
19. Badkar eller duschkabin? Dusch när man har brottom, bad om man vill mysa till det ;) 
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?  Vet inte riktigt. massa bra!
21. Favoritpizza? Vizuvio eller Calsone 
22. Chips eller popcorn? Chips, men jag får ont i magen av de :/ 
23. Vilken färg på läppstift använder du? Använder lipsyl, ljusrosa 
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Haha neej men pinnar när man var liten. Emelie? 
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Guud nej, skulla aldrig våga ställa upp. Kort och tjock funkar nog inte där :P 

      26. Apelsin- eller äppeljuice? Både och 
      27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Mamma igår, vi åt thai mat, smaskens! 
      28. Favoritchoklad? Mmm-mm-Maraboooo 
      29. När röstade du senast? Har aldrig röstat, förutom skolvalet! 
      30. När åt du en hemodlad tomat sist? Sommras tror jag :) 
      31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej inte vad jag kommer ihåg! 
      32. Är du bra på matlagning? Ja då, värsta kocken!
      33. Klarar du att tänka själv?  Ja det är klart! 
      34. Har du beställt något från TVshop? Nej, allt är nog bara lögn där! 
      35. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Räknas det om jag vart tvungen att använda svarta byxer och svart t-shirt som servitris? 
      36. Vad var det senaste du handlade?  Solbrillor tror jag 8-) 
      37. Har du kräkts offentligt? Nej inte vad jag kommer ihåg :P 
      38. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Sann kärlek, sen miljonär :) 
      39. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja, det funkade för mig och Jim..eller för mig iaf, vet inte om han blev förtjust i mig på momangen! 
      40. Har du ringt något betalnummer? Tjejer ringer grattis ;) 
      41. Kan man vara vän med sitt ex? Nja, vissa kan kanske
      42. Vem var det du besökte på sjukhus senast?  Det var nog jag som låg inne på sjukhus sist tor               jag, som vanligt 
      43. Hade du mycket hår som liten bebis? Ingen aning :P 
      44. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? "Hej det är Daniella.....HAHA där fick jag dig allt, prata in ett medelande efter tonen"
      45. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Myser med Jim ;) 
      46. Vad är du tacksam för idag? Jag kommer bli väldigt tacksam om jag klarar teoriprovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback