Det KLIAR!

Jag har fått årets första myggbet. Jag hade tänkt innan att det skulle vara ett tecken på sommar, men fan det kliar nått så fruktansvärt så jag vet inte om det var lika roligt och sommrigt som jag hade hoppats på? Tänk bara vad hela sommaren kommer bestå av, kliii klii och återign kliiiiiiiiiiiii! Inte så konstigt att jag har fått myggbet eftersom vi hela kvällen igår satt ute och hade trevligt. Det var jag, jim, emelie, henke, cicci,chrille, agge, anika, alexandra och cristopher. Jag och jim kom till emelie typ vid sju tiden, då hade hon fullt upp med att leda sitt lag till vinst i deras lilla kubbtunering. Jag och Jim gav oss inte in det hela utan satte oss på en filt och drack gott och kollade på när emelies lag vann. (skönt för annars hade hon varit grinig loser)  :P När det vid åtta tiden började bli lite kyligt så tog vi vårat pick och pack och gick in och fortsatte kvällen där. Vi hann tyvärr inte boka någon resa som igentligen var hela tanken, men shit happends - get over it. Plus att det var så förbaskat roligt så det spillerillade ingen roll för vi ska gå ner och boka på tisdag tror jag. Super Nice helg!

Nu ska jag plugga, bajs också!

//Claesson

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack själv! o du.. det är inte ett myggbett, det är skabb! iiiiiiih ;P

2007-04-15 @ 20:14:15
URL: http://ahlskog.blogg.se
Postat av: Daniella

Emelie: Ohh undra vem jag har fått det ifrån :O

2007-04-16 @ 13:52:36
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback