Fredag - Lördag

Hej hej hallå!                                         image26

Igår var jag och jim nere hos pappa och grillade, som jag skrev i förra inlägget. Super trevligt! Robban och nina från gbg kom dit också för att stanna över helgen, evigheter sen man träffade dom. Super mysigt var det iaf, satt ute på terassen medans solen stekte våra ansikten.

Idag vaknade jag skapligt tidigt, jim och jag åkte ner på stan. Mamma joina. Gick runt och kollade. Sjukt mycket folk hallelujah! Träffade emelie och henke också, trevligt! Köpte: rouge, solpuder, underlagskräm, klänning och skor :) Firade lite att jag har fått jobb. Plus att studiebidraget kommer på måndag och jag hade typ halva från förra kvar!

Ikväll ska vi bara ta det lugnt, tror vi blir ensamma hemma. Vore skönt! Lite tid för oss själva, lääänge sen!

//Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback