I can see it in your eyes - I can feel it when we tuch

Tjoho!

Igår var jag som sagt (skrivet) i Katrineholm och hälsade på Mormor-Sigbritt och Bengt. Jag körde halva vägen dit och hela vägen hem, I´m begining to be a prooow på att köra! När jag kom hem till Jim igen fick jag reda på att Tom ska flytta, vilket i sin tur betyder att jag och Jim får ett alldeles eget hus! Wooohhoo! Längtar till movingday som tusan, 15 maj tror jag det blir.

Idag har det inte lyckats hända så mycket än, har varit ute på en rask promenad med Jim och hunden. Ikväll ska jag åka och hälsa på min nya lilla kusin, Stefan och Lollo har fått en liten tjej. Undra vad hon ska heta?

Nu: Time for lunch!

//Claesson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback