I never gonna give it up - I never wanna stop!

Hejhopp lingontopp!

Känns som jag är uppe med tuppen varje dag nu, ganska förvånad! Eller det är väl inte jag som är uppe, dte är Jim, sen får man några petar på axeln och kanske en viskning i örat och sen börjar han prata om vad som helst för att jag inte ska kunna sova mera. Men det är ganska skönt när man väl är upper. Aja jag snackar bara massa blaj, vill fylla ut inlägget lite antar jag. Men men...

Igår vart det ingen lugn kväll, som vi hade bestämt oss för. Åkte till Sandra som hade party i nykvarn, trevligt folk-trevlig kväll! Super kul var det, lite mycket folk och ingen stans att sitta men men..Kul med nytt folk, eller folk som man känner igen men inte har haft chans att prata med. Nåväl superduper var det iaf!

Nu ska jag iväg och städa och sen ska jag och ´sis färga håret, skänt att bli av med utväxten till valborg :)

//Daniella

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad bra att ni hade kul! :)

2007-05-02 @ 19:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback