Kalsonger på häng...

Tjoho i galoschen!
Har varit en riktigt slapp vecka ska gudarna veta. Slutade vid elva idag och imorgon har jag bara gympa, funderade på att skippa att gå till skolan men va fanken lite motio har väl ingen dött av? Vi klassen har planerat våran "utflyktsdag" också, vi kom fram till att vi ska på kryssning den 6-7 juni, woohhoo! Party party! Ganska rolig klass att åka med kan jag tänka mig, eller ja vissa iaf. Jag, Jim, Adam, Jello, Rille....ja det var väl dom..haha neeej men flera som man inte "känner" som kanske visar sig vara värsta partynissarna så ska bli roligt. Min pappa och Jims pappa ska med som klass föräldrar och sen några till eftersom man tydligen vart tvungen att ha 1 förälder/3 ungdommar. Tur att man har en rolig pappa som inte kommer att skämma ut än! (Love my dad <3) Jima pappa är också skiit rolig så det kommer bli toppen. Bara en massa roligt att se fram emot nu, skönt! Först Emmas födelsedag den 11 maj, sen klassresan, sen avslutningen, sen Jims födelsedag + hans pressent och sist men inte minst Sunny Beach. Kan det bli bättre? Guud jag tror jag har tagit någon lyckopiller, jag typ flyger fram på rosa moln. (på rosa moln svävar jag omkring och njuter av alla vakra ting)...Och det bästa med allt är allt är tooooppen mellan mig och jim, ny tändning till 1000, inte för att det har varit illa men nu pirrar det i magen 24/7 <3

//Daniella

image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback