Lördagen

Igår var Jim och Jag på bio, pappa och Louise skulle också gå men på en annan bio, så fick skjuts upp till heron och hem igen. Skönt! Kollade på "The number 23" den var ganska bra, fast det finns ju en risk att man blir knäpp i huvet efter den där filmen asså :O Tvångstankar till 1000!

Snart ska jag träffa emma på stan, ska köpa glass och sätta oss vid maren. SOMMAR! Har köpt nya somlbrillor men vet inte om jag vågar använda dom, jag och jim hade lite bråttom till tåget från stockholm så jag sprang in och provade ett par glajjer så sa han att dom var skit bra, utan att jag kollade mig i spegeln så tog jag dom. Sen när vi sätter oss på tåget och ska hem så börjar han skratta när jag använder dom, elak, då har han typ sagt att dom fulaste glasögonen i världen är super snygga! Så nu går jag runt med världen fulaste brillor, måste köpa nya! Men nog om det, jag ska som sagt träffa emma på stan, mysigt. Var hur länge sen som helst vi hittade på något. Kul att hon ringde för omväxlingsskull! Snacka massa plaj och sola nyllet, det är väl inget man tackar nej till.

Senare ska jag på Olarys (ingen anning om hur det stavas) och kolla hockeyn, roligt värre! Tror Adam hade bokat bord till 6 st tror jag Jim sa, undra vilka som ska dit. Men som vanligt blir jag väl ensam tjej, adams brutta måste kaxa till sig lite och börja hänga med tycker jag, vore så kul med en till tjej i det grabb gänget! Men hur som helst så hoppas jag på att ssk vinner och går upp igen!!!!

Imorgon ska mamma och jag på spa! Guuuud va skönt! Jag fick det när jag fylde år. Vi ska dit till tolv typ, käka lunch och dricka vin, bada bubbel pool, sen manikyr och lite senare choklad massage tror jag det hette. Gud va skönt! En hel dag med bara njutning på schemat! Super, precis vad jag behöver för att få bort dom där hårda knutarna i nacken!

Nu ska jag göra lunch, mm mm mmmm tortelini med champinioner och bacon. Smaskens!

//Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback