Mobbare

Hej och hå en skadad tå! (Hälsningsfrasen är till Emelie)

Har varit i skolan idag, som vanligt. Började halv ett, men trots att jag hade sååå lång sovmorgon så lyckades ag missa tåget :/ Hur är det möjligt? jag var uppe vid halv elva, men sen seeegade jag hela förmiddagen och drog tydligen ut på tiden onödigt mycket.

Efter skolan så hämtade mamma mig. Jag övningskörde först till Jim för att hämta Emelies skor, sen körde jag till Emelie för att lämna hennes skor och hämta hem mina rosa pumps. Läste i Klick att det man skulle plocka fram dom rosa pumpse, så jag tänka göra en chansning och slänga på mig dom någon dag. Sen åkte mammiii och jag ner på stan (kul att spendera så mycket tid med henne btw). Gick runt hela stan för att hitta ett rosa sidenband som skulle passa mina pumps, som jag ska ha i midjan såklart.

När vi gick på stan så såg mamma en tjej på andra sidan gatan så började konversationen:

Mamma: Kolla, hon såg lite konstig ut...
Jag: Hon gick på samma fritids som mig. Jag och Emelie brukade mobba henne hela tiden.
Mamma: Varför mobbade ni henne?
Jag: Meh för att hon fes hela tiden.
Mamma: Men guud va elaka ni var!
Jag: Ähh hon får väl skylla sig själv om hon inte kan hålla tätt.

HAHAHHAHA! :) (Emelie det var SaraH) Roliga minnen väks till liv. Åhh tycker det är så kul att vi har börjat bli "nära" igen. Sunny Beach och allt! Saknat dig <3 (jag åter som en lebba!)

//Daniella

p.s Jag saknar Jim massor, vi firar 13 månader idag. Undra när man ska sluta räkna? Och han firar våran dag med att gå på fotbollen. Längtar tills du kommer hem my love <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAA KILL ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-04-24 @ 18:15:33
URL: http://ahlskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback