NP

Hej svej dildopastej!  (?)

Idag
hade vi endast en enda liten strunt lektion, vi skulle typ svara på frågor om en bok vi läser. MItt i lektionen vart jag ocg Jim tvugna att gå eftersom vi hade nationella proven i engelska B, lite svårare än i A men så ska det ju vara. Hur som helst så klarade vi det med bravu.

Senare ikväll ska jag köra till strängnäs. Till Sandra, trevligt! Long time - No see. Hoppas bara att hon är hemma så man kan vara lite social. :)

Snart är det Valborg? Några planer? Känns som att det är grymt överskattat men ändå ett tillfälle att utnyttja drickan och vara med polers, kanske grilla. Och det är ju alltid trevligt! Hoppas bara att det är fint väder. Jello och Mathias frågade vad vi skulle göra så jag hoppas på att vi är med dom åtmindstonde, sen såklart anadra nära och kära.

//Daniella Claesson

p.s Jag ska hälsa från Emelie-fucking-Ahlskog.

Kommentarer
Postat av: Emelie-fucking-Ahlskog

Fan heller, så skrev du bara för att få lite publication! ;) hahaha

2007-04-24 @ 09:02:03
URL: http://ahlskog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback