Nu är det sommar - nu är det sol - nu är det koskit i hagen!

Finaly är det helg, som jag har väntat och längtat!

Igår kväll var det årets första grillkväll, super mysigt! Satt ute på terasen hemma hos pappa och kollade ut över bryggorna och alla båtar som åkte förbi (alla? typ en). Satt ute och käkade, helt sjukt att man kan göra det i april :O Men man ska ju inte klaga. Vid nio tiden gick vi upp till jim efter god mat och massa god dricka. Gick och la oss i toms stuga eftersom han är borta så har vi tjingat den i helgen. Lika bra att vänja sig eftersom den blir våran den 15 maj. Men det största problmemet är att jag basolut inte kan sova där ute! Jag gjorde verkligen en super satsning igår men det slutade med att vi gick in och la oss vid 04.30 för att jag skulle kunna få en blund på hela natten! Måsdte försöka lära mig det nu, kan ju inte hålla på så där hela livet.

Idag eller rättare sagt ikväll ska jag och jim till emelie och henke för att planera resan, ohh va kul det ska bli! Lite vin och mycket emelie, vilken toppen kväll!

Tooodels, nu ska jag duscha!

//Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback