Sho-aholic

Hejsvejs!

Vaknade suuuper tidigt idag, typ 09.00, så slog en plinka till pappa så vi var ute på vägarna och övningskörde vid halv elva.

Senare på dagen var jag så fruktansvärt raslös så då slog jag ytterligare en gång en plinka, men det här gången till mamma. Mamma, jag, Jim och Katta åkte till skopunkten för att shoppa lite! Men när vi välö närmar oss så ser Jim fästingbussen. Hela familjen Tillberg tog fästingsprutan igår och då mobbade jag dom för jag slapp. Menidag så slog dte tillbaka som en virvelvind, då får dom för sig att släpa in mig i fästingbussen. Mamma mutade med att hon köper skorna åt mig om jag tog sprutan och då gav jag med mig. Vad gör man inte för 2 par skor?

Dom här blev de:

image28image29

Köpte två så fick mamma ett par också...

//Daniella

Kommentarer
Postat av: Andrea

SKIT SNYGGA SKOR, ELLIPELLI

2007-04-22 @ 21:07:51
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: alexandra

söta skor till en sötis tjej! haha, där fick jag till den va?:D haha!

miss u ella

2007-04-23 @ 08:37:51
URL: http://alexandrar.blogg.se
Postat av: Daniella

Andrea: Danke, ganska nöjd faktiskt :P

Alex: Haha ja jäklar va proffsigt din lilla tös. (Jag ville inte änns anstränga mig för att rimma för jag är kass på det) Miss you toooo

2007-04-23 @ 17:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback