Sjuk - Sjukare - Daniella

Godmorgon världen! (Jimmy Jansson influens)

Som jag skrev på nederstående blogg så har ajg bara en lektion idag, gympa. Längtade! Skulle bli dans, woohhoo! Men tror ni inte att min fotjävel svullnar upp till en jävla fotboll igår kväll. Jag fick panik och tog min spruta i hopp om att det skulle bli bättre. Men icke sa nicke! Vaknade idag och kan knappt stå upp. Hatar dom här jävla "skoven", speciellt när det är nått man har sätt fram emot som skiter sig bara för en jävla patetiskt sjukdom vid namn reumatism. Lite lebbigt (inte lesbiskt utan läskigt) att känna att man inte kan stå upp och ta sig någon vart för kroppen inte hålls upp av ens ben :/ aja jag lyckades släpa mig till datan som är 1 meter ifrån sängen. YOU GO GIRL! (finns inget värre än att pepptalka sig själv :P ) Aja nu ska jag försöka ta mig till soffan och kolla på Sex And The City som får bli min dag idag. Usch vad jag klagar märker jag :O Finns barn som har det värre än jag, skärpning i galoschen Daniella! (schizzo)

//Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback