SPA-dag

Idag fick jag äntligen njuta av min födelsedagspressent av mamma och Gunilla. SPA -dagen var kommen! Klockan tolv kom vi till spat, mamma och jag, beställde in vin och lunch. Efter lunchen badade vi i bubbel poolarna. Salt vatten i ena poolen och nått annat i den andra (inte klor), skulle tydligen vara bra för något :) Sen simmade jag några längder, tänkte att jag kan väl ändå passa på att bli av med dagen kondition, simmade några varv sen fick jag den första behandlingen, manikyr! Gud va skänt det var, så nu är det mjuka händer med fina naglar som skriver den här bloggen. Käkade frukt i massor och sen vid 15.00 så var det dags för nästa behandling som både mamma och jag fick. Kaffe skrubb, den var gudomlig! Den rekomenderar jag starkt, skulle tydligen vara bra nu till sommaren så man blev av med precis alla döda hudceller så man blir lättare brun så fort solen tittar fram från sinna gömmor. Underbar dag - Underbar pressent!

Imorgon ska jag och mamma till mormor-sigbritt och Bengt. Mammas mormor och hennes man i katrineholm. Ska övningsköra dit, hur bra som helst! Mamma plockar upp mig vid åtta tiden imorgon bitti med frukost i bilen, mysigt. Ska vara där till elva fika (elva fika är lika viktig för dom som söndagstjäns i kyrkan är för kristna). Äta lite mat och sen ska vi hjälpa dom och handla, sen ska vi hem igen.

Kommer sakna Jim massor, var ju utan han idag också! Buuuhhhäää.

//Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback