Sunny Beach 19/6

Skönt så var det näst värsta över, bokningen. Nu är det bara det värsta kvar, väntan på resan! Precis om 2 månader, mina vänner, beger sig jag, Jim, Emelie och Henke oss av till Bulgarien. Kommer troligen vara den bästa veckan på hela sommaren. Resan är helt betald, av pappa, så inget sånt oroar man sig för heller. Guuud va jag längtar! Super skönt, och världens bästa rese polers också, kommer ha sjuuukt kul. Woohhooo!!
(jag känner att jag har missbrukar komma tecknet rätt så mycket i överstående stycke. Fy skäms Daniella, så gör inte en riktig journalist)

Nu ska jag gå och mysa med min bejbiii <3 Lite uppmärksamhet ska väl han få också. Älskar dig hjärtat, tror nog inte vi har haft det så bra som vi har det nu? Alla bitar faller på plats och mitt liv är som ett lagt pussel tack vare dig <3


//Claesson

image23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback