Uppdatering på komando!

God morgon alla glada läsare (och ledsna)!

Igår var jag med Emelie på stan, möttes klockan ett och gick en vända. Hon köpte skor och en jacka medans jag fick nöja mig med en silver/discokula lång t-shirt. Käkade lunch på det gamla traditionella stället Donken, trevligt att träffas. Long time no see.

Senare på eftermiddagen åkte jag hem till Emma, där var hon (såklart) och Elin. Vi badade bubbelpool och mööös till tusen. Vid den här tiden saknade jag Jim något så fruktansvärt vill jag bara meddela. Vi drack vin och förfestade lite, tog elva bussen ner till stan och gick ut på krogen.
     Vid tolv kom Jim och Nenne som hade varit uppe i stockholm och firat eftersom Nenne fyller år idag, gick alltså ut på krogen vid tolv för att då blir det ju ny dag, man måste ju vara smart! Vi hade super trevligt och dansade assen av oss, iaf jag, emma och elin. KUL KUL KUL!

Idag vaknade Jim som vanligt samtidiogt som tuppen. Morgonpigg karl jag har skaffat mig :/ Kelade i sängen i typ en timme sen var det nybakade frallor som gällde till frukost! mmmm mmmm mmmmmmmm.

Snart ska jag och Sanna iväg på påskmiddag hos farmor och farfar. Trevligt! Kul att den nya lilla kusinen kommer vara där också Disa som hon så fint heter. Sanna kommer och plockar upp mig med moppen, känner mig hur töntig som helst men vad gör man inte för lite köttbullar och prinskorv?

//Daniella

p.s Tillägnat Andrea som så gulligt bad mig uppdatera ;)


Kommentarer
Postat av: Andrea

schyrre din lilla prinskorv :D

2007-04-08 @ 13:20:49
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Daniella

Andrea: Hahaha allt för dig :P

2007-04-08 @ 20:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback