You got me twisted!

Hejhopp!

Idag var det skola igen, USCH! Mobbade som våran skola (med våran skola menare jag Tumba gymnasium) är så hade vi lov förra veckan. Nu är alla andra lediga, men icka sa nicke jag ska d¨inte kunna vara social och luncha med kompisar. Tack rektorn! :/ Har föresten 2 matte B prov nästa vecka också, jävla skit lärare att lägga allt precis efter man har kommit tillbaka till skolan, just matte b är skiiit svårt funtar på att hoppa av kursen, men då ligger jag 50 poäng efter i planen så det funkar inte heller. Någon som vet om man får poängen även fast man får IG i slutbetyg?

Håller på att planera semstern i sommar. Gud vad jag längtar! Det lutar åt att Jag, Jim, Emelie och Henke ska åka till Sunny beach den 19 juni. Hoppas! Jag och Jim var där förra sommaren och bara äääääskar det, hoppas vi smittar av oss på emelie och hennes karl! Roligaste resan wwoohhhooo! <3

Nu börjar vänner!

//Claesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback