Fredag - Lördag

En liten snabb uppdatering nu innan kvällens bravader drar igång!

Igår (fredag) : Var jag såååå seg vill jag lova , tack vare Harry Potter maratonet kvällen innan så var jag vaken till halv fyra. Planerna var att jag skulle vara alkistaxi åt mamma och hennes vänner så jag följde med dom till Järna, åt middag men sen huxflux så vart jag party sugen. Tog bilen hem och började förfest för mig själv eftersom J och hans kompisar var hos Adam och firade Tobbe (GRATTIS!). Men vid halv tio kom Jim, adam och simon till mig och då vart det lite livat. Vid halv tolv drog vi till TK där vi träffade emma, elin, emma forsis amanda och sen hela hölö typ :) Vart en trevlig kväll!

Idag: Har mamma och jag gått på stadensgator, där det föresten är flygmyr invation så dom var överallt, innanför bhn (!), i håret och i öronen, mamma och jag köpte pressent till Emelie. Woohoo! Nu sitter jag här nyduschad och luknar mumma...Ska fixa mig snart,lite panik över att jag inte ska hinna, men men, det löser sig nog :) Ska iväg till Emelie snart och fra henne, ikväll blir de party party så se upp för oss :)

// Daniella

p.s. Vill bara hälsa till min trogna läsare. HEJ LISA! Alltid kul när det kommer fram folk och hälsar glat. Uppskttat :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Daniella :D

2007-08-04 @ 18:17:08
Postat av: Malin

och ännu en trogen läsare.. typiskt att man alltid ska blotta sig på fyllan, haha. jaja, hoppas du hade kul igår iallafall :) puss

2007-08-05 @ 23:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback