I´m going home - to the place were I belong

Hej hej hallå!

Jaha inte mycket att skriva förutom att jag fortfarande är sjuk :( Ber till gudarna att jag är bättre tills imorgon för då är det ju utgång som gäller, men känns inte så lockande om man går runt på dansgolvet och krampar? Fast iofs så folk kanske tror att det är en ny dansstil *tjitjing*

Idag har jag och j legat hemma och degat åter igen, men klockan 14.45 var det tandläkaren som gällde. Bästa tandläkarbesöket ever - inga hål! Woohhooo. Men han sa att jag hade ett flertal småhål mellan tänderna så det är bara att börja använda tandtråd och ännu mera listerin (det är så starkt!!!!). Sen var det bara hem och krya igen...
Vid sex tiden skulle jag göra ett nytt försök att bli piggelin genom att hjälpa emelie och henke med deras flytt. Packade massa grejer och åkte och storhandlade men mitt i affären så började såklart kramperna igen, hualigen! Vet inte vart jag ska ta vägen när dom kommer, är som ett långt sendrag i hela magen men sen vipps så går det över efter 15 sekunder. Jaja det blir väl bättre med tiden. Får väl se om det blir skola, men träffade Jello på Ica Maxi (grattis reklam) så nu tror väl hon att jag skolkar om jag inte kommer, nåväl så må vara!

Nej nu ska vi kolla på film, bye bye äppelpaj!

image272

Kommentarer
Postat av: Anonym

beautiful<3

2007-09-01 @ 16:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback