I remember love - so beautiful

Tjoahopp allesammans!

Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva, men får lite dåligt samvete om jag inte uppdaterar och glömmer allt roligt som har hänt.


Igår var det min och J´s värsta dag på länge skulle jag kunna tro! Började klockan elva när vi åkte hemifrån för att köra Core passet på world class vid halv tolv. Tog oss i kragen trots den svåra träningsvärken från passet dagen inna. Allt gick bra tills dess att vi kom till klaffbron där det såklart skulle vara broöppning i 42726874 år, sen när vi kom därifrån runt kvart över började det bli lite stressigt eftersom jag hade varit så korkad och inte bytt om utan tänkte inviga omklädningsrummet. När kom till polisbacken för att parkera så finns det självklart ingen parkering, klockan går och vi kommer till gamla kulturskolan för att leta parkering där men icke sa nicke. Paniken kryper inpå än och jag börjar bli otålig och den tidigare ljuva stäman utvecklas till något så elakt och grinigt. J kör vidare upp till en annan parkering där det äntligen fanns plats, skönt! Nu var det bara att springa till gymmet, men såklart hade jag inte mina sköna skor på mig nej nej, jag hade på mig mina nya 11 cm högklackade gula skor, smart! När vi väl kom fram var klockan 11.29 och man ser på deras klocka hur sekunderna går. då har han i receptionen mage att säga att " bara om ni är ombytta så får ni springa ner fort, för ni får absolut inte komma försent till klassen" Ville bara skrika och tala om att det var tackvare den här jobbiga stan som inte har tillräckligt med parkeringsplatser och en jävla bro som åker upp och ner stup i kvarten som vi inte hann, men jag andades lugnt och vi fick gå upp till bilden för att åka hem igen. Men tro inte att våran otur hade gått över en, nixpix! När vi skulle backa ut från parkeringen så råkade vi krocka med bilen bredvid oss och vi båda fick panik. När vi kollade närmare på bucklan så var det inget stort som tur va, så katta (j´s mamma) fick komma ut och hjälpa oss att fortsätta backa ut, sen tog vi vårat pick pch pack och stack därifrån....sen tror jag oturen vände faktiskt :) Vi fick tvätta bilarna när vi kom hem så det blev tillslut lite wet t-shirt contest av det hela :P

Idag har jag inte hunnit med så himla mycket än. Vaknade vid halv elva, åt n frukt och sen åkte vi till world class för att gå på coren. Kom i tid! Körde järnet. Och självklart skulle J´s gamla flamma vara där och jag var helt nyvaken och osminkad, hatar när det händer. Jag lyckas alltid se ut som mullemäck när jag stöter på människor  man vill vara fräsch inför, attans! Nåväl :) Nu sitter jag bara här och gör absolut ingenting, ganska skönt faktiskt - känner mig fortfarande hängig så ska kura nu för imorgon smäller de för då blir det kryssning woohhoo! Skulle igentligen velat träffa Andrea en stud den här veckan, men det får vänta tills nästa kankse :) Eftersom min mobil är cp så är det lite krångligt att få tag i nära och kära :/

Gudars va långt jag skrev :O jaja så får det bli, nu hoppas jag bara inte att jag råkar trycka på fel knapp eller att något händer med datan så hela texten försvinner, hatar när de händer!

//Daniella

Kommentarer
Postat av: Andrea

har du skickat sms till mig? fanråååå. jag jobbar hela nästa vecka, men bara några timmar om dagen, så jag hoppas VERKLIGEN vi kan ses där någon gång! (L) :)

2007-08-16 @ 15:50:46
URL: http://andreaepalmqvist.blogg,se
Postat av: Daniella

Jaa typ 3276846 stycken, jag började typ känna mig som en efterhängsen lebba :O men vi får försöka få tag i varandra näste vecka då :) skolan börjar på onsdag för mig så kanske innan de? :) (L)

2007-08-17 @ 18:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback