Lördagens bravader

Goddagens alla läsare!

Igår var ju som sagt jag och J på Barolo och käkade middag, nu när jag tänker tillbaka på det så ångrar jag att jag inte proppade i mig de sista på talriken också, men men bra att vara efterklok. Super mysigt var det iaf, älskar att sitta på uteserveringar och kolla på allt folk som går förbi, tur med vädret hade vi också..lyckat helt enkelt. Sen huxflux bestämdes det i sista sekund att vi skulle till emelie och förfesta och sedan utgång. Kom till Emelie vid typ nio tiden tror jag och tog kvart över elva bussen därifrån. Gick upp till Johnnys kompis och var där i en halv timme sen delade hela drösen på sig. Jag och J gick till stanlys där bland annat lundis och mathilda var, sen som vanligt så träffar j på några gamla hockeypolers. Trevlig kväll..Tack alla inblandade :)

Idag har jag inte gjort så mycket, kollat film och bara degat. Har knappt sovit nått i natt för jag är så hejdundrans förkyld så det går inte att andas genom näsan och nässpreyen var slut. PANIK!! Hatar att andas genom munnen...tungan domnade typ bort och jag slutade producera saliv typ, hualigen! Hoppas det blir bättre inatt, ska sova hemma hos mamma också och det var huuur länge sen som helst!!! Ska äta wook mmm´mmm´mm.

//Daniella



Bilder från gårdagen...

image266

Outfiten för kvällen
Gråglansigt linné - Vero Moda
Jeans -  H&M


Kommentarer
Postat av: Emelie

2007-08-28 @ 13:27:50
Postat av: Daniella

Emelie: gullgumman (L)

2007-08-28 @ 18:21:00
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se
Postat av: Emelie

partypartyparty på fredagfredagfredag! wo wo wo... höpphöpphöpp. TAGGAD REDAN NU FÖRFÄÄÄÄN. okej, överdrivarN is back.

2007-08-29 @ 12:25:54
Postat av: Daniella

Emelie: Hehe jaaa fy satan Paty time!

2007-08-30 @ 22:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback