Party för Andrea :)

Korse jisses igår var det party! För det första så firade vi Andreas födelsedag och sen vart det såklart en liten eftersläntar fest för Emelie som fyllde i måndags, men mer party för henne blir det på lördag vill jag lova!

Gårdagen började med att jag och Emelie var på stan i typ 71542345 timmar för att hitta en outfit till henne för kvällen. Sen när hon hade bestämt sig gick vi upp till mig men sen huxflux så ändrade hon sig och fick gå ner och byta :P Sen började vi fixa oss och runt åtta kom bruttorna och förfestem kunde börja. Det var jag, emelie, emma, tess, emma forsis, andrea, tamara och sist men inte minst Jim som inte hade några andra vänner (skoja!)  Party party! Vid halv tolv (?) Gick vi till TK där kvällen fortsatte!

Idag ska jag och Jim ha Harry Potter kväll..woohhoo. 9 timmar film framför oss :P SKÖNT!



Några bilder från gårdagen!




Kommentarer
Postat av: Therése

tack för igår tjejer :D

2007-08-02 @ 16:17:48
URL: http://touchoftess.blogg.se
Postat av: Andrea

verkligen tack för igår (L):)

2007-08-02 @ 21:22:37
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Linnéa

snygg klänning!
vart har du köpt den?

2007-08-03 @ 10:14:02
Postat av: Daniella

Tess, Andrea: Tack själva, hade toppen kul! <3
Linnéa: Tack! Tror den är från Vero Moda :)

2007-08-03 @ 12:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback