Sjuklingar

Usch sitter här och är sjuk, hualigen! Orkar inte må så här, plus att det är precis i början av skolåret, jaja bättre att vara sjuk nu när alla lärare bara går igenom målen med kursen och sånt strunt, men ändå pissigt! Både Jim och Jag ligger hemma nedbäddade och kollar tv och fryser, blä blä bläää....Får se om det blir skola resten av veckan eller hur jag gör. Tandläkaren imorgon iaf, livrädd!!! Slutar alltid med att jag får borra typ två-tre hål, och nu har jag fått en ny tandisläkare också - det här vårdar inte gott!!

Jaja nu ska jag krypa tillbaka till sängen eller kanske försöka få i mig lite mat...Bloggandet får sätta igång på allvar senare...

Hoppas jag är kry till fredag, då är det ju partyyyyyyyyyy

Kommentarer
Postat av: Andrea

utgång på lördag ju! ella, det heter dessutom: "det bådar inte gott" ;) inte vårdar hihihi sötbarn

2007-08-29 @ 18:47:12
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se
Postat av: Angelica

Åh, stackars er, ni missar en del:/ men ni kan kopiera av mig..
Synd att jag inte kan hänga med ut på fredag..:(
Puss

2007-08-30 @ 12:27:34
Postat av: Daniella

Andrea: Hehe neej fredag är det som gäller (om jag e frille friskan vill säga). Haha du får bli min nya ordbok :P
Jello: Joo paniken börjar komma ikapp, men inte mycket att göra om man är dålig :/ Får ta nya tag på måndag. Pussisss

2007-08-30 @ 22:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback