Sommar och sol - vi har kort tight kjol

Hmm jag kom just på att jag har varit aningen seg med att uppdatera, men har inte riktigt varit sugen på det heller.

I lördags var det iaf party för emelie med släkt och vänner, sen var det tk som gälde! Riktigt trevligt, även denna gång kom det fram en trogen läsare, alltid lika kul :) Söndag och måndag har det bara varit lugnt och idag har jag och emelie varit på stranden. Skönt att vädret börjar arta sig (peppar-peppar). Jim jobber den här veckan så får väl vara med mamma eller ligga nere vid bryggorna hos pappa, skönt det med! Nej nu skriver jag bara blaj...Juste nu ska jag försöka fixa min blogg, haha jag har ingen aning om hur man gör..men emelie får väl rätta till den annars!

//Daniella

image212
Dom två bästa <3 (HAHA vilken bild!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback