Torsdagen

image245

Börjar med dagens outfit
Tee - Cubus
Shorts med hög midja - H&M



Jaha då var det dag 2 i skolan och jag är redan trött på det. Orkar inte redan börja planera och ta alla saker på så stort alvar men nu huxflux så ska våran klass hålla i vår aldeles egna webb tidning. KUL - jaa men lite jobbigt kanske..Vi är tre redaktioner och jag hamnade med Elishba, Ida, Adam och Alexander. Jaja det löser sig väl det med :)

Idag skulle vi ha tränat men Jim fick typ feber eller nått så vi struntade i det så kör vi ett core pass imorgon direkt efter skolan, kul kul kul. Istället åkte vi och shoppade åt mig, eller jag drog med honom :) Har ju fått pengar nu (tänker inte skryta, men man blir så glad när man får pengar och inte är vann vid mer än studiebidraget) så nu var det shoppa gärnet, tror nog 40 000 räker ett tag så jag satte 4000 på min personkonto och resten på ett sparkonto. Smart!

Imorgon är det ju skola (media komunikation B börjar) och sen träna som jag skrev, men sen till kvällen blir det kräftskiva nere hos pappa vid bryggorna med mig, jim, katta, kenta, pappa, louise, sanna, mamma, tom och sofie. Kul :)


//Daniella Claesson



Dagens shopping (föutom ett underkläds sett)



1. Vinröd kortärmad kofta - Gina Tricot
2. Vit kofta -  Gina Tricot
3. Vit / Guldig tee - Cubus
4. Grå stickad klänning - Cubus
5. Blå och vit randig skjort / klänning - Gina Tricot
6. Brun melerad kjol - Gina Tricot
7. Grå kilklak sko med spänna - Sko punkten
8. Svart tyg sko - Sko punkten
9. Svarta skinn stövlar - Sko punkten

Kommentarer
Postat av: Andrea

hey snygging!

2007-08-24 @ 13:31:47
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback