Torsdagens bravader

Var ju som sagt (skrivet) på kryssning igår med J och kenta. Hade super kul men är sådär lagom seg idag. Laddar upp lite bilder som kan förklara kvällen bättre kanske :)

image230
Under middagen käkade jag räkor och tyckte synd om dom så jag satte en i blomvasen för att den skulle få lite vatten :) (okey jag hade klunkat vin innan)

image231
J och jag innan vi fixade oss, dirket efter middagen. Nu var det dags för taxfree

image232
Jag pooosar för J, nu har drickan slagit slint! Dags för dansgolvet!

image233
Lite ego alko pic.

image234
Frisk luft ute på däck med en spanichcoffé.

image235
Far och son vid ett av dansgolven.

image236
Mumsar på J´s hemliga drink vid kareoken.

image237
Min J som har fått lite för mycket att dricka, här skuttande till hytten skulle jag tro.

Resten av kvällen är historia, over and out!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Kryssade du med birka paradise i torsdags? :) Because i did so to :)

2007-08-18 @ 18:11:23
URL: http://linneafrickner.blogg.se
Postat av: Daniella

Linnéa: Jaa det gjorde jag :) Synd att vi inte träffades..

2007-08-18 @ 19:55:02
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback