Äntligen fredag!

Ojojoj idag händer det mycket vill jag lova!
Hade nationella proven i matte B nyss, haha vilket skämt! "Motivera ditt svar= Jag chansade!" Jaja orkar inte bry mig om det nu för jag har klarat alla andra matte b prov så då blir jag iaf godkänd. Längtar till maj då man slipper den här skiten för gott! Yeah!
Ikväll ska vi till Linn som ÄNTLIGEN fyller 18 år! Ska äta middag, kolla idol final och sedan blir det att åka av! PARTY! Jag är värsta laddad, har köpt perfekta outfiten (lägger upp bild imorgon), perfekta drickat och dom perfekta pressenaterna! Kan det misslyckas? skulle inte tro de va!

Juste om ni har det lite tråkigt så kan ni alltid läsa alla artiklar som jimpa och jag har skrivir under tiden på praktiken här. Har visst blivit en del, och mer ska det bli!!!

Nu ska jag äta lunch och kolla på våra bästa år.

Puss Daniella


Kommentarer
Postat av: Andrea

svar; H&M trend menar du? ;) det ligger ett H&M på drottninggatan, det är in där vi åhléns... förstår du?

2007-12-07 @ 18:03:33
URL: http://andreaepalmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback