Arbetande kvinna

Fick ett samtal från Per på Wedins för ett tag sen, det visade sig att dom behöver mig från och med imorgon klockan 12 fram till efter jul. Men hoppas att jag får fortsätta efter det om jag sköter mig riktigt bra :) Alltid en början. Ska bli så kul, kommer inte ihåg sist jag LÄNGTADE efter att få åka till jobbet. Jag kommer jobba på Wedins Accent, alltså den bredvid lindex med alla väskor kommer passa mig som handen i handsken, hoppas jag får jobba med Mia, hon är så rolig och pratglad! Woho, allt rullar på som det ska, jag har jobb och jimpa har garanterat jobb när vi tar studenten, hoppas bara på att jag får fortsätta! Skönt!


Vad har hänt mer idag? Jimpa och jag sjukanmälde oss eftersom vi båda känner oss hängiga och har gjort ett bra tag tillbaka. Ska börja praktiken igen på onsdag med filmpremiär av BEE movie, kan bli kul.

Nu kan jag skriva som alla andra "kom gärna förbi och säg hej till mig på jobbet imorgon!", tufft!!!!

Puss Daniella

image710


Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis till jobbet :) Kul för dig!!!

2007-12-13 @ 21:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback