Besvikelse

Har haft fullt upp hela dagen vilket jag tycker är toppen för ju fortare dagarna går desto fortare är det julafton. Morgonen började med att jimpa och jag åkte till Cosmonova för att göra ett jobb åt plaskis. V akul men filmen var urdålig! Sånt som händer, lite svårt att skriva resecention imorgon på en film man verkligen inte tyckte var intressant. Hur som helst det löser sig nog det med.
Eftermiddagen har jag spenderat på Wedins, jobbade bara tre timmar idag - skönt för fötterna! Har lite ont i fingrarna efter allt på larmande och alla inslagningar av julklappar men jag älskar det ändå. Emelie sa att hon skulle kika förbi någon dag - kul kul kul!

Fick föresten hem kläderna jag beställde från H&M, kjolen är super fräsch men är missnöjd med jackan tyvärr, får lov att skicka tillbaka den. Trist! Jag som hade planerat att ha den på lördag :( Jaja shit hapens - get over it!

Nu ska jag kolla dubbel avsnittet av Ugly Betty.

Kram Daniella

image717

Kommentarer
Postat av: Anna

vart har du köpt örhängerna ? :) har letat efter såna, men vet inte vart man kan köpa dem..

2007-12-19 @ 12:10:00
Postat av: Daniella

Anna: Köpte dom i Blgarien - Sunny Beach så det blir ett par dyra örhängen om du ska betala flyget ner :P

2007-12-19 @ 12:13:52
Postat av: Emelie

Alltså Ella, det är helt sjukt. Haha, jag gick förbi dig, eller där du jobbar, såg dig tillomed, men fortsatte gå till den affärn jag skulle till. o tänkte "Ja går in o hejjar påvägen tillbaks" eeeeh, tror du jag kom ihåg det? HAHA. sorry hunny(L)

2007-12-21 @ 11:23:51
Postat av: Daniella

Emelie: hahaha skum du är men det är lugnt FÖR DEN HÄR GÅNGEN :P Vi ses i veckan. PUSS (L)

2007-12-21 @ 18:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback