Chunuka!!!!

Tjoho!
Jag och Jimpa kom nyligen hem från julbord, ska snart sticka iväg igen för Soile vill att vi ska vara i kungsan och kolla när folk firar Chunuka (judisk jul). Känns inte så jätte lockande men hon är chefen :) Tillbaka till julbordet. Va sannas klass (?) som fixade, hon går resturang men hon jobbade inte själv vilket vra lite trist, men men. Hon hade talat om att man fick fyra tallrikar var och det skulle kosta 140 kr /person. Snäll som jag är bjöd jag jimpa eftersom jag vet att han inte käkar så mycket på ett julbord, eller över huvudtaget iofs! Men jag trodde stenhårt på att det skulle vara buffé och man fick hämta max 4 talrikar men när vi kommer dit så är det dukat med förrätt som innehåller sill, vilket jim inte äter. Sen var det skinka och massa olika pastejer, vilket varken jag eller jimpa äter, sen var det köttbullar, prinskorv osv. Jimpa fick mina prinskorvar och jag åt hans köttbullar, sen var det inge mer med de. 320 kr gick kalaset på för 4 köttbullar och 4 prinskorvar. Men efterätten var det buffé på så då käkade vi upp oss så det hela skulle vara värt pengarna. Hahaha...
Nu ska vi snart åka till tåget upp stockholm för att kolla in julen..woohoo (?) 

Puss Daniella

Dagens outfit
image669
Stickad kofta - Gammel mormor´s
Blommig klänning - QueenPeach
Weekendbag i skinn - Wedins

Kommentarer
Postat av: Anonym

den va fiiin:) / EMPAN

2007-12-07 @ 17:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback