Dan före dan före doppare dan!

Snart...snart...snart är det JULAFTON! Kom hem till en kläddgran och massa julgodis, mys jimpa. Fick julkapp från jobbet idag också, då känner man sig riktigt glad och uppskattad =) Fick jobba till stängning med Vivvi istället för till klockan fyra, bytte pass med Mia som ville hem och baka körrbullar, självfallet sa jag. Jobbar imorgon också, förhoppningsvis är det INTE sista dagen. Skulle hoppa av glädje om dom ringde in mig efter jul. Jaja nog om jobbsnacket, inte så kul för er läsare.
Imorgon på förmmiddagen ska jimpa och jag en snabbis på stan för att köra julaftonskläder till mig, tradition! Sen ska jag piiiip (jobba) sen efter piiipet ska jag upp till mamma och klä gran med sanna, mamma och gunilla. Göra julskinkan och spela bingolotto som det enbart är jag som längtar till men dom andra gör det för min skull - så rara! Sen efter uppesittarkvällen ska jag ut till jimpa igen och spendera natten och den tidiga morgonen här och dela ut julklappar till varandra. Vid nio ska jag vara hemma hos mamma igen - ofixad, och äta julfrukost med alla och öppna massa klappar, vid ett bär det av till kyrkogården där vi möter upp pappa och louise så tänder vi ljus för atta släktningar som inte är med oss idag, sen klockan tre kommer hela tjockla släkten ner till pappa och firar resten av kvällen, även mamma är med oss där i år :) Märks det att jag längtar? Jag är som ett litet barn - jim är precis likadan, vi kommer inte kunna sova och sen vid sju kommer vi inte orka ligga där ute hos oss löängre så då springer vi in och börjar med kaffe och mys. LÄNGTAR SÅ ENORMT MYCKET! Tycker nästan lite synd om alla som måste sitta och stå ut med oss när det bara är få timmar kvar till julaftonsmorgon. Hehe. Hur firar ni jul?

Nu ska jag kolla på Elf, har velat se den hela veckan lång.

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback