Faderuttimutti

Känner mig super trött idag, seg som tusan! Förstår inte cad det är med mig? Idag har jag iaf varit på en utställning om Tiden typ, fick mig en liten tankeställare allt. Den va helt OK, men kanske inget "dagens ungdom" går på - synd tycker jag! Jag börjar låta som en gammal kärring...
Hann med en runda på stan och delade ut min CV till en del ställen, känns som att dom låter jätte positiva när man är där men sen hör som aldrig av sig ändå- jag måste verkligen ha ett jobb!!!!
Ska snart ner till pappa på middag, mysigt men jag hatar att äta så sent. Nåväl.
Åh kom på att det är lyxfällan och toppmodel idag :)

Puss Daniella

Dagens outfit
image667
Tunika - MQ
Jeans - H&M
Overknee strumpisar (nervikta) - H&M
Svart skinn stövlar - SkoPunkten

Kommentarer
Postat av: S

Du har alltid så fina kläder tycker jag! =) Vad kostade dom där jeansen (om man nu får fråga) ifrån h&m???
Ha det bra!!

2007-12-06 @ 13:59:54
URL: http://suneeta.blogg.se
Postat av: Daniella

S: hehe tack så mycket, det värmer :) Hmm jag kommer inte riktigt ihåg men tror dom låg runt 400 kr, billigt billigt! Super sköna är dom också!

2007-12-06 @ 14:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback