Glada måndag

Känner mig pigg och glad idag. Direkt när jag vaknade (av att Hamilton jagade mina plajmosar på ryggen och försökte bita dom) hoppade jag in i duchen, skönt att vakna till. Gick ut till Jimpa, tände lampan och fick upp honom ur sängen. Bra jobbat!

Sket i frukosten, gick ut med hunden på en lååång promenad sen lunch. Mellan allt det här har vi funderat ut vårat fördjupningsprojekt som börja närma sig sitt slut. Det får bli en Battle grej mellan två fritidsgårdar så får vi se vilken av "gårdarna" som fick mest pluspoäng. Kommer bli super bra!

Snart ska jag iväg och jobba, börjar halv fem så det är bara att komma in och hälsa på om ni har vägarna förbi. Måste tipsa om en super snygg serie, finns plånbok, kuvertväska och en weekendbag med nitar - super snyggt! Juste sen vill jag bara säga till alla som tror att stan stänger klockan sju den här veckan också har fel, veckan innan jul är stan öppen till 20.00 och jag är kvar till stängning.

Jag längtar till
*Onsdag - träffa sanna och emelie, klippning
*Lördag - Utgång stockholm. Joina?
*Måndag - JULAFTON!

Jag längtar inte till
*Söndag - jobbar för sista gången :(

Smell you later // Daniella

Jag och Rillson
image713

Kommentarer
Postat av: Lundstedt

Va kul att du fått jobb, ska kila in någin dag och hejja :)

Nå planer inför nyår då?

2007-12-17 @ 23:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback