GOD JUL

Hoppas att alla har haft en toppen jul för det har jag haft! Har varit så himmla mysigt med hela tjocka släkten. Jag har fått massa roligt, ni kanske inte är så intresserade av vad men jag gör en liten sammanfattning. Känns som man har blivit mogen nog att uppskatta samanhållningen mycket mera vilket jag tycker är super mysigt!

Jag har fått
* Pressent kort på både bio, kläder och fotvård
* Volym Master
* Två par skor
* Kläder i mängder
* Tofflor och annat myspys kläder bla sockor och sov sett
* Väska
* Massa smycken, och nytt smyckeskrin (tack gode gud!)
* Sminkbox
* Lotioner, krämer och massa skrub

Jag och Jim har fått
*OBH nordica brödrost i chilli serien (önskar oss både kaffe och vatten kokare till födelsedagar)
* Badlakarn rosa och blå sen två stycken kolsvarta sett

Ha en fortsatt bra Jul - Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback