Grattis Louise!

Gud va skänt det var att sova ut i morse....trodde jag ja! Katta kommer och knackar på dörren och säger att Hamilton har klättrat upp i fläderträdet IGEN och kommer inte ner, han har gjort så här dom tre senaste dagarna. Jimpa går ut - klätrar upp i trädet och plockar ner våran stakars lilla misse. Sen somnar både Hamilton och Jimpa sött medans jag ligger vaken. Som tur va vaknade Jimpa också till efter en stund så jag slapp vara ensam :)
Resten av dagen har vi bara tagit det lugnt, kollat på Dexter som vi har lånat en hel box med. Kul! Jag älskar att ha en hel box med någon bra grej, tror jag ska byta ut min Sex and the city box mot Emelies OC, va tycks?
Snart ska jag, Jimpa och Hamilton åka ner till pappa och louise och gå på kalas. Trevligt nu när det är tredje advent och allt.
Ha en trevlig dag!

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Emelie

Eller mina desperate housewives? :D

2007-12-16 @ 19:14:16
URL: http://ahlwood.blogg.se
Postat av: Daniella

Emelie: Hehe noooo har ju redan sett alla avsnitt, inte lika kul :P

2007-12-16 @ 21:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback