Helgen

Herre jesus va roligt det var igår! Det enda negativa var att Marie vann, hur fan kan det stämma? Hon låter som vilken jävla sångerska som helst medans Amanda är mer unik. Hmm, jag och jello deppade ihop rejält och sekunden efter fick jag sms av sofie "ha-ha marie vann!", visst strö salt i såret gör de! Nog om det för det hände ju så mycket annat roligt som vägde över det dåliga :) Kul med nytt folk, älskar att träffa nya människor! Och himlans va trevliga alla var, stor skilnad om man skulle försöka "komma in" i ett nytt gäng stockholmare och dom här männsikorna, cred till er! Kul att det kom fram en tjej som sa att hon brukar kolla på mig och jim på tåget, haha inte förstagången det händer heller :) 

Idag har jimpa och jag bara tagit det lugnt, unade oss en pizza vid ett tiden. Ikväll blir det bara slappkväll, kolla film och dega. I love it!


Puss Daniella

Gårdagens outfit
image670

Paljett klänning - H&M
Alla små aseccoarer - H&M



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket kostade paljettklänningen?:)

2007-12-13 @ 15:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback