Inför Nyår

Idag bar det av till skärholmen igen. Jag, Jimpa, Sofie och Tom. Jag shoppade massa fina grejer, ressonerar så här att jag tar pengar från mitt "spar konto" och shoppar nu när det är rea sen för jag över pengar när m,in lön kommer till spar kontot istället för att shoppa då istället, men sen kom jag på att jag shoppade inga rea varor så mitt motto fungerade vist inte, aja fina grejer blev det iaf :) Väldigt nöjd med allt. Köpte en till nyårsklänning, skulle inte känna mig fin i den andra tror jag så lika bra att använda den någon annan gång :) Får lägga upp bilder någon annan dag, gud va lat jag har blivit. Orkar inte ens ta tag i kameran och fotta, illa sa pernilla.
Känner att jag har hunnit med massor idag, vart tvngen att rensa ut alla gammla kläder och in med de nya jag har köpt dom senaste dagarna, en helt ny garderob helt enkelt, man förtjärnar det ibland :P. Har även klippt och färgat Jimpas hår, snygging! Sen vart det stort kok med Tom och Sofie inför nyår. Eftersom vi har mest tid över av de som ska komma dit så tog vi på oss de. Notan slutade på 100 kr/person och då blir det varmrätt och efterätt, mm´mm´mm

Jag har packat en väska till jimpa som han inte får glömma imorgon eftersom jag jobbar så får han plocka upp mig vid halv fyra så åker vi till Pershagen och så fixar jag mig där. Tur att jag har planerat allt, gill och med förbrett. Sitter här med lösnaglar i guld så det är lite svårt att skriva, hälften rycker väl imorgon på jobbet skulle jag tro.

Nu ska jag äta rökta räkor med aioli, smarrigt!

Puss Daniella

Dagens outfit

image762
Vit tröja med knappar - Vero Moda
Skärp - H&M
Kjol - Åhléns
Skor - Din sko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback