Juldagen - Annandagen

Tjenixen!
Igår bestämde jag, jim, emma, jhon, rille och mathias oss för att gå ut - precis som hela södertälje också hade bestämt sig för såklart! Förfestade hemma hos mig på stan, sen bar det av till TK. Var så himmla kul att träffa hur mycket folk som helst som man kände och inte sett på länge :) Haha förlåt Mathilda för missförståndet, haha jag tror jag är knäpp i bollen ibland.
Sen vid tolv tiden så började jag bråka med en tjej som var helt störd och trodde att hon var snyggast i hela världen. Jimpa lyfte upp mig på "scenen" så skulle jag dansa men då kommer bruden fram och knuffar ner mig igen, sen hoppar Jimpa upp då tar hon typ sats och knufar ner honom också, fy satan vilken ragata! Då gick vi upp båda två och schakade assen sen började hon knuffas då tände jag till och armbågade henne i huvet och drog henne i håret, sen gick hon ner så vi vann :D You made my day hoe!
Jätte trevlig kväll och jätte kul att träffa Emma som jag inte har gjort på 462464562 år <3 Korkad som jag är så glömde jag såklart kameran hemma - to bad!

Idag har jag och jimpa varit en sväng på stadens gator. Köpte underkläder, lipsyl, ögonskugga, klänning till på fredag då Sofie ÄNTLIGEN fyller 18 barre. Lyckad shopping runda.
Ikväll ska jag och jimpa ut till nykvar för att spendera lite tid med emelie och henke. Kolla film och mysa. Längtar! See you soon!

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: mathilda

haha, jag tyckte det va riktigt roligt du :D haha

2007-12-26 @ 19:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback